Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

lördag 22 oktober 2011

Kan man ha det bättre???

Barnbarnet Ella har förgyllt min tillvaro med fredagsmiddag, övernattning och simskola. Ella fick välja middag och de blev det så klart kycklingklubba, majskolv och potatis som vi lagade tillsammans. Till maten serverades julmust i finaste glasen. Bara levande ljus, inga lampor tända. Vi hade det sååååå mysigt. Det första Ella sa när hon vaknade i morse var: Så mysigt och gott det var i går mormor. Åh, förstår ni jag mår fantastiskt bra! Sedan hade jag förmånen att följa med till simskolan, där träffade vi Ellas kompis Felicia och hennes goa mamma Jenny. Nu är Ella hemma hos mamma och pappa igen och vi har såklart bestämt att göra om detta flera gånger!

2 kommentarer:

  1. Ella är helt slut, så det märks att ni har haft det toppenbra (=

    SvaraRadera
  2. Barnbarnen är lyckan på jorden!
    Tänk att det kommit så mycket gott "ur" oss.
    Jag för utan oss hade de ju inte funnits.

    SvaraRadera