Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

måndag 21 november 2011

Ella som Michael Jackson

Ella som Michael Jackson :). Ellas mamma och pappa, Rutger och jag fick en härlig stund när hon dansade som MJ efter Wii och sedan till skivan hon fick. Tack underbara Christine Walldén för ditt fina brev, jacka, hatt, handskar, skiva och MJ-knappar!

1 kommentar:

  1. Hon är ju helt bedårande.....en sån inlevelse :o)

    Vi hoppas att Ella även får lära känna människan och den stora humanitären som fanns bakom artisten Michael Jackson.
    Där har vi alla en förebild.

    Kram från Jaqcueline USA och Christine Sverige via
    Operation Michael Jackson

    SvaraRadera