Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

onsdag 1 februari 2012

Sätter ihop ett bildspel inför en föreläsning

Ja, datorn är som sagt på reparation. Lånat dotterns dator nu, hu vad det är svårt att vara utan.

Just nu håller jag dessutom på att sätta ihop en presentation i PowerPoint. Ska hålla två föreläsningar för sköterskor om "min resa med diagnos bröstcancer".

När jag går igenom mina bilder och texter jag skrivit, alla besök jag gjort så blir jag själv överraskad, jösses vad mycket jag har gått igenom. Det är också rätt så tufft att gå igenom materialet. Förhoppningsvis kan jag bidra med något som förbättrar vår redan fina vård i Sverige. Finns alltid saker som kan göras bättre, även det som redan nu görs bra ;).

1 kommentar:

  1. TOPPEN att du gör det:=) Lycka till förstår att det är jobbigt man förtränger nog mycket för att orka gå vidare. KRAM

    SvaraRadera