Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

måndag 21 maj 2012

Dax för USB-fläkt!

MÅSTE man tycka att det är jätteskönt när det är så här varmt??? Jag tycker inte det! Det går inte ihop med vallningar och svettningar, och det har jag mycket av. 20 grader är perfekt tycker jag, det räcker och gärna max 16-17 nattetid.

Det är nästan så man skäms om man gnäller på värmen, men jag TYCKER att det är FÖR varmt. Kan jag få säga det utan att det är fel att klaga eller? Hur kul är det att torka sig med servett hela tiden och se ut som en tomat i ansiktet!

Nu har jag sagt vad jag tycker! Jag har också idag inhandlat en USB-fläkt efter tips från jobbarkompisen, som tycker det är varmt utan att ha vallningar och klimakteriesvettningar!

Fläkten ska få följa med mig till jobbet i morgon och oj vad den ska få jobba!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar