Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

måndag 17 december 2012

Som vi sprungit till telefonen

Vet inte hur många gånger vi inte hunnit fram till telefonen innan svararen gått in. Jo, jag vet, har försökt ändra antal signaler. Men tror du det gick, ånej. Bytte telefoni för 1,5 år sedan och har varit i kontakt med kundtjänst. Det har blivit många missade samtal.

Dessutom har vi telefonen på bottenvåningen där min man oftast tittar på TV och samtalen är för det mesta till mig. Mannen kommer då upp för trappen till mig med telefonen, rätt ofta med missat samtal.

I kväll ringde jag till Telenor för att avbeställa tjänsten telefonsvarare. För säkerhets skull frågade jag supporten om det gick ändra antal signaler. Nej det går inte sa han också, men antal sekunder kunde han kanske ändra om de stod på mindre än 30 sekunder.

Gissa vad vår stod på? Den stod på 5 sekunder!!! Undra på att vi har försökt nå fram till telefonen helt förgäves! Nu står den på 30 sekunder och så testar vi med det ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar