Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

måndag 14 oktober 2013

Mormor, du har blivit så långhårig...

I helgen kommenterade mitt barnbarn Ella att jag blivit så långhårig. Det är dags att raka dig igen mormor var nästa kommentar. Barn är så härligt ärliga och utan invanda ramar. Ella var 3 år när hon tillsammans med sin mamma rakade av mitt hår som lossnade av cellgiftsbehandlingarna. Nu 3 år senare kommer denna kommentar, det är dags att raka dig igen mormor. 

Sedan undrade Ella hur jag vet vilket bröst som är mitt och vilket som är det andra. Vilka funderingar! Jag förklarade och sedan var hon nöjd. 

Jag fick goa skratt från hjärtat denna helgen, underbart!

Ha det gott alla därute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar