Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

onsdag 4 december 2013

Hur kan tiden gå så fort?

Nu har det gått en tid sedan jag skrev. Fattar inte vad tiden tar vägen! Kanske beror på att jag mycket omkring mig. Det är ju i och för sig väl det för det måste betyda att jag också har många omkring mig. Det vill jag inte byta bort! 

Det händer så mycket positivt men också mycket mindre glatt. Det är väl så det kommer att vara kan jag tänka. Det är någon som sagt Varför gå i lera och sörja när man gå på hal is och ha det glatt och det ligger ju något i det. Lite jobbigt bara när det är antingen lera och hal is hela tiden eller kanske till om med samtidigt. Men jag försöker välja den hala isen. Livet blir så mycket trevligare då. Ja, jag lovar, ska inte bryta några mer ben i kroppen.

Min man mår bättre, min mamma mår bättre och en vän som varit försvunnen har kommit till rätta efter 3,5 månad. Det finns alltså mycket jag har att vara glad för :)

Ha det gott alla därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar