Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

fredag 4 november 2011

Tjejträff i kväll!

Mitt ena tjejgäng har träff i kväll. Ska bli sååå kul att träffa dem. Vi äter och dricker gott och har det bra tillsammans. Denna gång är det dock lite tråkigheter, två av tjejerna har nyligen mist en förälder. Hoppas kunna pigga upp dem i kväll så att de kanske kan ha tankarna på något roligare. Vi har träffats i fler år nu, kommer inte riktigt ihåg, tror det var i slutet på 1990-talet då vi arbetade ihop men sedan gick skilda vägar, inom jobbet alltså. Det betyder mycket för mig att ha denna vänskap. Vi "kan" varandra. Vi träffas varannan månad precis som i mitt andra gäng som började med träffar sommaren 1979! Fantastiskt! Vi har varit med om en hel del tillsammans, delat mycket glädje och även sorg. Tack för att ni finns allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar