Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

måndag 2 april 2012

April, april, april

Blev du lurad igår? Det blev jag!

Mannen i mitt liv lurade mig, väldigt snällt i och för sig. Han sa: Oj ett rådjur i trädgården. Jag försökte så klart komma igenom fönsterrutan. Inte var där något rådjur! Nu hör till saken att det inte hänt förrut, så det hade varit speciellt att få se ett!

Sedan lurade spegeln mig också! Det var mindre roligt. Jag var minst dubbelt så tjock i spegelbilden jämfört med min vanliga tjockhet. Inte konstigt att det var svårt att komma ut genom fönsterrutan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar