Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

lördag 31 augusti 2013

En fin dag

Dagen började med att mannen fixade frukost :), vilket är vanligt på helgen, har jag det bra eller? Sedan till mamma och pappa. Mamma och jag åkte efter ett tag till Brukshundsklubben för uppvisning av Rallylydnad. Min bästa vän Margaretha gick banan med både Mitzie och Agnes. De var så duktiga, alla 3. Första gången jag fick se dem in action. Vilket välkomnande jag fick av vovvarna, speciellt Agnes, överlycklig var hon :). Mamma tyckte också det var jättekul. Vi träffade en släkting på pappas sida som jag aldrig träffat förut. Sedan var Jill där, vän till Margaretha men som jag också träffat i olika sammanhang genom livet. Kul träffa henne igen.

I kväll tog mannen min och jag en bit mat på Bäckagårdskrogen. Lika trevlig service och god mat varje gång. Nu njuter vi av Jill Jonssons sång och prat på TV. 

Ha det gott alla därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar