Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

torsdag 29 augusti 2013

Tiden går fort

Jösses vad tiden går fort när man har mycket att stå i. Men det vore bra trist tvärtom, att inte ha fantastiska människor omkring sig och roliga, intressanta saker att göra. Sen är det så klart vissa saker jag gärna sluppit men för min del är det inte några allvarliga saker och det är jag glad för. 

Tankarna går extra mycket idag till en vän som startat sin behandling med cellgift. Med hennes underbara inställning så kommer hon att fixa det här <3. 

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar