Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

tisdag 29 oktober 2013

Oj, vad det växt!

För 3 år sedan vid den här tiden var jag helt kal på huvudet, inte ett hårstrå fanns där. Nu har det blivit så här långt och ändå ska jag till frissan i morgon... Om jag skulle vara kal efter det ;), så beror det inte på cellgifter denna gången :):):)










Ha det bra alla därute!

1 kommentar:

  1. Snyggt svall har du också :) Hoppas du blir nöjd måste vara extra kul känsla när man en gång saknat sitt hår. Ta hand om dig så hörs vi snart och du skriv gärna din story :) Som jag tjatar ha, ha
    Love you kram kram Anette

    SvaraRadera