Vad kan du ta del av här? Inlägg om mitt liv, dikter och vad som faller mig in att berätta om. Du kan också se en introduktion till min föreläsning "Min resa med diagnos bröstcancer". Kom ihåg att idag är också en dag i livet, ta tillvara på din dag!

torsdag 17 november 2011

Ikväll var jag i Laholm på föreläsning

Retorik, låter trist men är spännande. Så mycket man förmedlar utan att ha öppnat munnen! Ja, jag vet, det är ingen nyhet med kroppsspråk men det är väl värt att höra det igen med jämna mellanrum. När man sedan väl öppnar munnen finns det en massa knep för att få åhörarna att lyssna aktivt. Nyttigt var det att höra och se detta igen, jo jag har skrivit rätt, jag iakttog föreläsaren hela tiden. Han är ju expert på framträdande så det gäller att passa på. Bra föreläsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar